Słownik SEO dla każdego – „Pozycjonowanie stron trójmiasto”

/ / Blog
pozycjonowanie stron trójmiasto [:pl]

Pozycjonowanie stron trójmiasto (SEO)

Poznaj kilka pojęć seo aby dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania stron internetowych.

SŁOWNIK SEO cz. 1

Stawiasz pierwsze kroki w tematyce pozycjonowania stron? Ten słownik może Ci się przydać! Ale zanim przejdziemy do meritum, przypomnijmy czym jest SEO. Angielskie search engine optimization to seria czynności ukierunkowanych na konkretną witrynę internetową, które mają na celu osiągnięcie i utrzymanie jak najlepszej, jak najwyższej pozycji dla wybranych fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania w określonej wyszukiwarce internetowej. Jak więc przy określonej frazie np. pozycjonowanie stron trójmiasto, osiągnąć zamierzone cele? Aby zrozumieć procesy SEO, najpierw poznaj kluczowe zagadnienia.

Agencja SEO to firma specjalizująca się i świadcząca usługi z dziedziny marketingu internetowego.

Audyt SEO to analiza strony uwzględniająca przeprowadzone na niej działania oraz te poza nią.

Wykonuje się ją w celu sprawdzenia witryny internetowej pod kątem czynników, które bezpośrednio wpływają na jej pozycję w Google.

Ban to nic innego, jak kara, którą Google nakłada na strony łamiące regulamin.

Black Hat Seo – to działania niezgodne z wytycznymi, których nie przeprowadzi żadna profesjonalna agencja. Osiągniecie wysokich pozycji za pomocą takich technik jest szybkie, ale opłakane w skutkach – grozi banem.

Buzz marketing – znany również jako marketing szeptany. Kreowanie opinii na forach pod różnymi użytkownikami oraz pobudzanie do konwersacji na dany temat, umieszczanie w postach linku do strony.

Citation Flow (CF) – jest to parametr Majestic, który w skali 0-100 określa siłę linkowania. Im strony są silniejsze tym wynik lepszy.

Content – całość treści znajdujących się na stronie – nagłówki, teksty, grafiki, zdjęcia, itd.

Content marketing – marketing treści ściśle związany z SEO. Opiera się na publikowaniu wartościowych dla użytkowników treści w formie artykułów, poradników czy video na swojej stronie lub blogu. Działania te świetnie sprawdzają się przy lokalnych działaniach takich jak pozycjonowanie stron Gdańsk.

Description – opis – znacznik HTML zamieszczony w sekcji meta. Jest to krótki opis zawartości całej strony.

Domain authority (DA) – wskaźnik określający konkurencyjność domeny w skali 0-100.

Filtr – kara dla webmasterów za łamanie wytycznych wyszukiwarki.

Fresh Site Bonus – bonus dla nowych stron, które dodatkowo są umieszczone przez Google wysoko w wynikach wyszukiwania. Odpowiednie linkowanie pozwala na utrzymanie pozycji.

Geolokalizacja – za jej pomocą Google określa położenie geograficzne użytkownika i lepiej dostosowuje wyświetlane treści.

Głębokie linkowanie – czyli linkowanie do danego zasobu np. podstrony.

Google AdWords – płatna reklama Google, której system pozwala na wyświetlanie sponsorowanych linków na wyszukiwane słowa kluczowe. Wpisując np. pozycjonowanie stron Gdańsk, w wynikach wyszukiwania najpierw pojawią się płatne reklamy.

Hosting seo – usługa hostingowa dedykowana pozycjonerom, daje do dyspozycji kilka lub nawet kilkanaście adresów IP.

IBL – linki przychodzące – jest to liczba linków kierujących do strony.

Invisible text – technika z grupy Black Hat Seo – polega na umieszczeniu na stronie tekstu widocznego jedynie dla przeglądarki. ( nie polecamy stosowania jej)

Katalog stron lub katalog SEO – jest to strona stworzona w celu zebrania reklam i ofert z wielu branży. Pozwala to na kategoryzację stron internetowych.

Keyword – słowo kluczowe – to słowo wpisywane przez użytkownika w wyszukiwarkę, aby wyszukać pożądaną informację. To na te słowa pozycjonowane są strony.

Keyphrase – fraza – dwa lub więcej kluczowych słów, które po połączeniu tworzą całą frazę.

Nasze frazy: pozycjonowanie stron trójmiasto, słownik SEO, agencja seo trójmiasto, agencja marketingowa trójmiasto pozycjonowanie stron internetowych trójmiasto

[:]