Pozycjonowanie stron (SEO) Wrocław
Istota pozycjonowania lokalnego – jak to zrobić dobrze
Restauracje, salony kosmetyczne, kino czy fryzjer – wpisując te przykładowe frazy w wyszukiwarkę najczęściej chcemy uzyskać najpotrzebniejsze informację oraz wybrać jedno z kilku setek miejsc, którego klientem zostaniemy. Postępująca cyfryzacja oraz powszechny dostęp do Internetu przyzwyczaiły nas, że za pomocą paru kliknięć znajdujemy miejsce w naszej okolicy, które w dodatku jest tanie i ma świetne rekomendacje! Czego chcieć więcej? Jedynie znalezienia się w grupie tych szczęśliwców. Kilka lat temu Google utworzyło mechanizm odpowiedzialny za tego typu działanie. Nasza lokalizacja determinuje propozycje miejsc w naszej okolicy, dodatkowo rekomendowane przez innych użytkowników wyszukiwarki. Jak zatem dostać się do wyników wyszukiwania z lokalnymi frazami? SEO to dla wielu z Was egzotyczny skrót, który być może pierwszy raz widzicie na oczy. Ale właśnie ten skrót – w rozwinięciu Search Engine Optimalization – jest Twoim kluczem do sukcesu. Rozpocznij lokalne działania np. takie jak pozycjonowanie stron Wrocław i zostań wyłowiony z miliona innych ofert w Google. We Wrocławiu i okolicach, nie wątpliwie wysoka pozycja w wyszukiwarce dla twojej strony internetowej przełoży się pozytywnie na zwiększenie sprzedaży twoich usług w sieci.
Wyszukiwarka automatycznie potrafi określić naszą lokalizację oraz bliskie jej większe miasto z interesującymi nas ofertami. W łatwy sposób możemy sprawdzić wiarygodność powyższych słów, wystarczy wpisać np. fryzjer i sprawdzić wyniki – na pierwszym planie pojawiają się propozycje w okolicy. Bezspornie taki mechanizm jest dużym ułatwieniem, ponieważ nie wymaga od nas dodatkowych działań, tj. samodzielnego określania lokalizacji oraz przeszukiwania wyników w celu znalezienia interesującego nas miejsca w okolicy. Statystyki przekonują nas, że temat pozycjonowania na frazy lokalnej jest warty uwagi:
– 88% właścicieli telefonów komórkowych oraz 84% właścicieli tabletów wyszukuje frazy powiązane z biznesami lokalnymi,
– 78% osób wpisujących w wyszukiwarkę frazy związane z lokalnymi usługami w późniejszym czasie dokonało zakupów (np. salon fryzjerski, kino, serwis komputerowy, pozycjonowanie Wrocław),
– 56% poddanych badaniom szukało lokalnych usług podczas podróży.
Ciekawym zjawiskiem są również różnice występujące pomiędzy wyszukiwaniem na komputerze a tym mobilnym za pomocą smartfona. Pierwsze z nich, wyszukiwanie lokalnych usług za pomocą komputera prezentuje się w ten sposób:
– 24% – restauracje, kawiarnie, lokale gastronomiczne,
– 23% – sklepy z różnych branży, np. odzieżowa,
– 21% – firmy świadczące usługi,
– 11% – zdrowie, fitness, siłownia,
– 13% – rozrywka,
– 4% – podróże i turystyka,
– 3% – firmy świadczące usługi finansowe.
Natomiast wyszukiwanie przez telefon komórkowy to:
– 30% – restauracje, kawiarnie, lokale gastronomiczne,
– 28% – sklepy z różnych branży, np. odzieżowa,
– 21% – firmy świadczące usługi,
– 4% – zdrowie, fitness, siłownia,
– 5% – rozrywka,
– 8% – podróże i turystyka,
– 4% – firmy świadczące usługi finansowe.
Lokalne pozycjonowanie stron Wrocław nie różni się znacząco od tradycyjnego. Najważniejsze parametry to nadal optymalizacja strony oraz prowadzące do niej linki, czyli krótko mówiąc wybór odpowiedniej firmy, która w sposób profesjonalny poprowadzi nasze lokalne działania (SEO) pozycjonowania stron.
Nasze frazy: pozycjonowanie wrocław, pozycjonowanie stron wrocław, seo wrocław, agencja seo wrocław, agencja marketingowa wrocław, pozycjonowanie stron internetowych wrocław